KLM OPEN

Met de winactie ‘Sla je Wereldbal en win een Werelddeal’ realiseerden wij in samenwerking met Triple Double Sportmarketing een doeltreffende activatie op het KLM Open op golfbaan The Dutch in Spijk.

Activatie, merkbeleving, 3d ontwerp, banners, vloer, event, cheque

De uitdaging

Bezoekers van het toernooi werden, net als Joost Luijten, uitgedaagd om hun eigen ‘Wereldbal’ te slaan.

Zij konden op een speciaal ontworpen green, in de vorm van een wereldkaart, vanaf twintig meter een poging doen om een hole-in-one te slaan. Lukte dat: dan wonnen zij twee KLM-vliegtickets naar Curaçao, Kuala Lumpur, Los Angeles, Mauritius of Valencia.

De oplossing

De activatie op het KLM Open is in korte tijd opgebouwd. Het was een bijzondere onderneming, niet in de laatste plaats omdat de green – de wereldkaart – in een waterbak van 120.000 liter lag. De gigantische setting van 750 vierkante meter en de hoogwaardige hospitality maakten de activatie tot een unieke beleving.

Neem contact op

“Wij werken op zeer frequente basis samen met Vormgenoten maar deze activatie vroeg behoorlijk wat flexibiliteit in vergelijking met andere opdrachten. Gedurende een aantal intensieve weken heeft Vormgenoten opnieuw laten zien wat creativiteit en resultaatgericht werken is. Zowel KLM als wij zijn ontzettend trots op het bereikte eindresultaat! ”

Maureen Dasselaar, Manager Events Triple Double Sportmarketing

Vraag om advies!

Heb je behoefte aan persoonlijk advies van één van onze specialisten? Of wil je meer informatie aanvragen over een van onze diensten? Neem dan contact met ons op!

 

Contact opnemen Ontmoet ons team