Senseo GOLD

Het beste van het beste onder de Senseo-koffiesmaken; Senseo Gold. Een koffie met een heerlijke cremalaag waar je op elk moment van de dag extra van kunt genieten. Het gaat om een kwalitatieve, 100 procent arabica blend voor een volle en rijke smaak. De key message: met Senseo Gold geniet je nóg langer van je kopje koffie. 

Hoe ontwikkel je nu een activatie voor de propositie van een product als Senseo Gold? Samen met Opvallers gingen wij aan de slag!  

De uitdaging

De activatiecampagne moet ervoor zorgen dat nog meer SENSEO-gebruikers de kwaliteit van Senseo gaan ervaren. Het voordeel van Gold? Nog langer genieten van deze variant. Daarnaast moest de campagne een link hebben met de SENSEO-campagne ‘nog eentje dan?’ Dit alles moesten wij vertalen naar een mooie en opvallende setting, zodat zij vanuit een stand de nieuwe SENSEO-smaak mochten promoten.

moodboard Senseo
Senseo setting Opvallers achter 2

De oplossing

Opvallers had al een setting in gedachte waar wij uiteindelijk mee verder zijn gegaan. Een stand is vaak saai, standaard. Maar niet bij Vormgenoten! Onze secret sauce doet wonderen. We hebben de stopping power en merkwaarde van Senseo versterkt door middel van materialen en uitstraling. Dit hebben we uitgewerkt in 3D en vervolgens gerealiseerd. 

Zo hebben we een minder opvallende setting, power gegeven!  

Neem contact op
Promotie Senseo Gold met Senseo Frame op achtergrond

Vraag om advies!

Heb je behoefte aan persoonlijk advies van één van onze specialisten? Of wil je meer informatie aanvragen over een van onze diensten? Neem dan contact met ons op!

 

Contact opnemen Ontmoet ons team